2017. május 6., szombat

[TPK KVÍZ] Melyik karakter lennél?

sziasztok~!
nem, nem fejezettel jöttem még (ejnye, fene a pofámat), de már javában készül, no worries! viszont hogy addig ne unatkozzatok, és ne lankadjon a figyelem, készítettem egy tesztet Nektek. ebben megtudhatjátok, melyik karakterek lennétek/illik hozzátok/tudja a fene... és még a kérdések is jók! a modul beépített, így a bejegyzésen keresztül tudod elérni. a kérdőív akárhányszor kitölthető, és kérlek, osszátok meg az eredményt kommentben, nagyon kíváncsi vagyok!! ^^ 

Jó szórakozást, és maradjatok a következő bejegyzésig!

2 megjegyzés:

  1. Szia.

    Remek ötlet volt ez a kis kvíz? Honnan jutott eszedbe csinálni egy ilyet?

    Dominicot adta ki nekem. :)

    Puszi
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia~!
      oh, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik az ötlet! ^^ sokáig szemeztem ezzel az oldallal, amivel készítettem, de szerintem a közeljővőben lesz még ilyen, ha van rá igény. :)

      hűha, őt csináltam a legnehezebbre, ügyes vagy, hogy elérted őt! :)
      mihamarabb jövök vissza, addig is szép napot!

      Vic

      Törlés